Çünkü her insanın bir önceki kuşaktan bazı alacakları tahsil edilemeden kalıyor. Var da vermiyor diye direndikçe,olmadığı için verememiş olduklarını göremiyoruz.
Üst-sistemler bizi, seçmediğimiz ama tek başımıza değiştirmeye gücümüzün yetmediği bir yazgının içine çekmeye çalışırken, kendimize ve dünyamıza
bir șeyler katmayı sürdürebilmek için. ""Deli bir dünyaya deli gözüyle bakma" ya çalışmak bana iyi geliyor örneğin. Dünyaya olmaması gerekenlerin yaşandığı bir yer olarak bakıp ona yabancılaşmak yerine, olmakta olanları anlama çabalarımı sürdürebilmeme yardımcı oluyor gibi, en azından şimdilik.