“Çünkü artık büyüyordum. Ve büyümek hiç de sanıldığı kadar güzel değildi, daha çok karışıklık, daha çok yalnızlık, daha çok sorumluluk. Gitgide daha boş yaşıyordu insanlar… Amaçsız, böyle bilinçsiz bir gençlik boşa yaşayan, kendini tekrar eden bir kısır döngü gibi.”