"Aldığımız kararların sonuçlarını yaşadıktan sonra arkamıza bakıp o kararları aldığımız anlara ahkâm kesiyoruz. Oysa bilmiyorduk ki, o dönem için yapabileceğimizin en iyisini zaten yapmıştık. Gelecekteki sonuçları bilmiyorduk ya da başka bir seçeneğimiz yoktu.
"-Yahu bizim dürüst , sağlam bir bölük komutanı var idi askerde. Onu da Ergenekon'dan almışlar içeri. Çok cesur bir adamdı.
-Babo, PKK'lıyım desin, hemen salarlar. Hatta pişman değilem desin, ayağına hâkim gönderiyler. Bizim katil arkadaşları hep saldılar öyle ama anladılarsa Silahlı Kuvvetler mensubu olduğunu, kurtuluşu yok... Kafalarına çuval bile geçirirler. "