“Eğer kalbim avucum kadarsa benim kalbime sadece hastalığım sığardı. Bir delik vardı orta yerinde, oradan dışarı da zehrim sızardı. Kalbim hasta doğmuştu ama hasta ölmesini istemiyordum. Kalbim çürüsün istemiyordum. Göğsüm mezar koksun istemiyordum. O an bir yıldız daha kaydı gökyüzünden. Bir hırsız, bir yıldızı daha topladı geceden”
“Derler ki, insanın kalbi yumruğu kadardır. Biz iki yarım kalbe sahip hasta çocuklar el ele tutuşmuş ve ikimizi de yaşatabilecek yeni bir kalp yaratmıştık. O benim yüreğime sır diye sakladığım, başkalarından lekem diye sakındığım süveydamdı”