İnsanları öldürmek Zeze'nin de dediği gibi unutularak yapılabiliyor olsaydı. Kiminin ölümü tanıdığın ilk an olur ölümü üzmez seni. Kimisinin ölümü ise seninle olur işte o ölüm cidden üzer de üzer seni. Ne kadar az tanırsan birini daha çabuk unutarak öldürürsün. Ne kadar çok tanırsan o kadar zordur onun ölümü senin için...