Murat çelik

Murat çelik
@Mrtclk
Insan iyi kul olmak için yaşamalı. Kendisi için istemediğini bir başkası için istemeyecek kadar da erdemli olmalı...
- Biliyor musun, ben insanları öldürüyorum Portuga. - Bunu nasıl yapıyorsun Zeze? - Onları unutarak.
İnsan ve Duygular
Reklam
Kız için bütün günler aynıydı ve bütün günler birbirine benzediği zaman da insanlar, güneş gökyüzünde hareket ettikçe, hayatlarında karşılarına çıkan iyi şeylerin farkına varamaz olurlar.
Sayfa 44·Kitabı okudu
Papaz okulunda olduğu gibi her zaman aynı insanları görürsek onları yaşamımızın bir parçası saymaya başlarız. Yaşamımızın bir parçası saydıkça da onlar bizim yaşamımızı değiştirmeye kalkışırlar. Bizi görmek istedikleri gibi değilsek hoşnut olmazlar, canları sıkılır. Çünkü, efendim, herkes bizim nasıl yaşamamız gerektiğini elifi elifine bildiğine inanır.
Sayfa 32·Kitabı okudu
"Peki dünyanın en büyük yalanı ne?" diye sordu delikanlı şaşkınlık içinde. "Ne mi? Hayatımızın belli bir anında, yaşamımızın denetimini elimizden kaçırırız ve bunun sonucu olarak hayatımızın denetimi yazgının eline geçer. Dünyanın en büyük yalanı budur." "Benim için böyle olmadı," dedi delikanlı. "Rahip olmamı istiyorlardı, ben kendim çoban oldum."
Sayfa 35·Kitabı okudu
...Doğru:aydınlardan başka hiç bir kalabalık kendi hakkında yazılan eserleri okuyacak sabrı gösteremez. Aman bizi de ne güzel anlatmış,ne kadar da böyleyiz,demezler herhalde. Derler efendimiz derler. Demesinler o halde Orlic. Insanları artık olması gerektiği gibi düşünmek istiyorum...
Sayfa 584·Kitabı okudu