Merve

Pembeden soğuttular :)
Pembeye taparım. Bence haksız muamele gören bir renktir. Bebeklerin ya da aşırı makyajlı kadınların zımbırtısı haline getirildi. Oysa pembe çok incelikli ve nazik bir renktir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her günü, sanki yarın tekrar doğmak zorundaymış gibi yaşıyoruz.
Güzel şeyler güzel insanların olmalı.
Yetişkinlik kimliğini sürekli yeniden oluşturmak gerekir; insana umutsuzluk veren ve aynanın karşısına geçip inanmak zorunda kaldığı yalanlar anlatan, gayet kırılgan, bu eğri büğrü ve geçici toparlanmayı sürekli yeniden yaşamak gerekir.
Bir sabah ölüme gitmek gerekecek, subaylar da askerler de, sersemler de, kaçak sigara satan ya da tuvalet kağıdı pazarlayan küçük kurnazlar da, herkes.