Merve

“Dudağımın iz bıraktığı yeri çevirip, oradan içerdi çayı baban” diyor annem. Gördüğüm en güzel öpüşme sahnesi...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ne yerimden kalkacak takatim, ne yeni bir şey öğrenecek mecalim var; bunların yerine yokluğunda kendime inanılmaz meşgaleler buldum. Olmayacak Şeylerin Hayalini Kurma Federasyonu olsa, başkanı ben olurdum Muazzez.

Merve

, bir kitap okudu
Puan vermedi·304 syf.·
19 günde okudu
·
2020 23. kitabı
Muriel Barbery
7.9/10 · 9,8bin okunma
Tam bir güçsüzlük ve saçmalık duygusu. Böyle mi gerçekten? Aniden bütün olasılıklar yok mu oluyor? Projelerle, yeni başlamış tartışmalarla, yerine bile getirilmemiş arzularla dolu bir yaşam bir saniyede yok olup gidiyor ve artık hiçbir şey yok, yapacak hiçbir şey yok. Geriye dönemez miyiz?
“Ama sonsuzluk kovalayan yalnızlık biçer.”