Çaresizliğe kapılmak niye, diye düşündü. Hem bu hatırı sayılır bir günahtır bence. Aklıma günahı getirmenin sırası mı ya şimdi? Günahı anmadan düşünecek bunca dert var. Hem ben ondan bir şey anlamam ki.
Günahın ne olduğunu anlamam, ona pek inanmam da. Belki balık tutmak da günahtır. Geçimini sağlamak, başkalarını doyurmak için yaptığım halde bu işin günah olduğunu sanmıyorum. Ama o zaman her şey günah sayılırdı. Günahı münahı düşünmenin sırası değil şimdi. Başkası düşünsün, bir ben mi kaldım aklını yoracak?