Hakkında "böyle" dediler.
Senin için "şunu" düşündüler.
Olabilir. Düşünsünler. Ne yapabilirim?
Ben kendi zihnimin içinde mi yaşıyorum, başkalarının zihninin içinde mi?
Kendime kendimi mi yaşatmak istiyorum, başkalarının görmek istediğini mi?
Unutma ki, kendi zihninde mutlu değilsen, hiçbir yerde mutlu olamazsın.
Başkası memnun olacak diye kendini kafese yerleştirme.
Hazır hayattayken, hazır kanatların varken,
Uç,
Uçabildiğin kadar uç..🕊