Merhaba kitapsever dostlarım.
Serinin III. Kitabını #okudumbitti.
Anne artık üniversiteye gider ve hayatına yeni dostlar arkadaşlıklar dahil olur.
Green Gablis'daki eski dostlarının da aynı üniversite de olması Anne'nin yalnız hissetmemesini sağlayacaktır.
Yurt hayatı ve daha sonra dostlarıyla çıktığı ev hayatının sorumlulukları, partiler, davetler, geziler, yeni maceralarla dolu olan serinin III. kitabında Anne bir aşka yelken açarken bakalım umduğunu bulabilecek mi?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖