İnsan kendi mutlu olma imkânını görebilmeli. Mutluluksa filmlerin, romanların içinde değil, kendi yaşadığımız basit hayatın içindedir. Ve önemli olan yaşanılan “an”dır. Cahit Zarifoğlu
-Canım üstündeki "yolcu almaz"yazısını görmedin mi ?
-Elbet gördüm.Ama insan yine de iyi insan olur isterse...zengın hergelenın biri ona böyle yazılar koydursa bile..