Kitap inanılmaz güzeldi okunmaktan zevk duydum. Konusuna gelecek olursak Moskova’nın ihtişamından sıyrılıp sade hayat sürmek için kazaklara asker olarak giden olenin hayatı. Orda marianka adındaki bir kıza karşı platonik saf bir aşka düşer. Kendini keşfetmeye kendinin farkına varmak ister olen. Mutlu sonla biten şeylere zaafım var pek mutlu son sayılamasa da olenin kendini bulması kazancı.