Ms. Başak

Yazdığınız hiçbir şeyi silmeyin, yanlış da olsa silmeyin, ben de öyle yazıyorum, yanlışlarımın üstünü çizmeden yazıyorum. İlerde bir gün, kendi yanlışımı, yaptığım yanlışı görmek için. Günü geldiğinde düzeltmek için .
Sayfa 70·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
....Saçmalık mı, değil mi bilmiyorum Bir tek şey istiyorum Çaresizliği yenmek...
Sayfa 66·Kitabı okudu
İnsanlar ölmesin demiyorum İstediğim ölümsüzlük değil Ne kendim, ne başkaları için İstediğim, çocuklar ölmesin
Sayfa 65·Kitabı okudu

Ms. Başak

, bir kitap okudu
6/10
·74 syf.·
3 günde okudu
·
2021 1. kitabı
Franz Kafka
7.8/10 · 268,1bin okunma