-Neden seni kimse sevmiyor?
Beni bağrına sıkı sıkı bastı ve göz kırparak cevap verdi:
-Çünkü ben bir yabancıyım, anlıyor musun? İşte bütün sorun burada…
Vanya Dayı:Yaşla başla bir ilgisi yok bunun. Insan eger gerçekten yasamiyorsa bu kez seraplarla kandırir kendini. Bu da bir sey, en azindan hiç yaşamamaktan daha iyidir.