Fatma

Fatma
@Muallimeeeeeeeee
Okur Gezer
Hayatta hiçbir şey yapmış olmamak gibi korkunç ve utandırıcı bir şey var mı?
1000k
Reklam
İçimizde şeytan yok... İçimizde aciz var... Tembellik var... İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: Hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var.
1000k
İnsan sevdiğini olduğu gibi sever, olmasını istediği gibi değil.
1000k
Birbirimize rastlamadan evvelki hayatımız sahiden birbirimizi aramaktan başka bir şey değilmiş... Ne aradığımızı bilmeden aramak...
1000k
Bugün de hergün gibi. Niçin uyandım?.. Niçin bana kendimi unutturan uykum sürüp gitmedi?
1000k
Reklam