Ağaç için neyse olan , insan için de aynı.
Ne kadar çok yükseklere ve ışığa çıkmak isterse, o kadar fazla kök salar toprağa, aşağılara, karanlığa, derinliğe, kötülüğe.
Derste zevkle anlattığım ve en sevdiğim konu olan postmodernizm ,okuma yaparken aynı etkiyi göstermiyor🙃Bana ufak çapta bir beyin yanması yapabiliyor 📖