Kübra

Kübra
@Muallimelik
Il mio tesoro …
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni
İstanbul Üniversitesi
66 okur puanı
Mayıs 2024 tarihinde katıldı
Puan vermedi·632 syf.··
2025 18. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 02 Nisan 2025 19:32
Kemal Tahir’in okuduğum ilk kitabı. Tarihi kitap olduğu için ön yargıyla kitaba başladım.Keşke daha önceden okusaydım. Yazarın dilinin akıcılığı cümlelerin seçimi çok çok iyi. Merakımı her sayfa daha da arttırdı. Osmanlı Devletinin kuruluşunu olaylar ekseninde şekillendirmesi büyük başarı. Okurken hiç sıkılmadım . Kemal Tahir’ in diğer kitaplarını okuma isteğimi de kamçıladı.
Devlet AnaKemal Tahir · İthaki Yayınları · 20198,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Kübra

, bir kitap okudu
Puan vermedi·632 syf.··
14 günde okudu
·
2025 18. kitabı
Kemal Tahir
8.4/10 · 8,9bin okunma
Ben sadece kitaplarla başbaşa kalacağım, gezintiler yapacağım, hayaller kuracağım, rahatsız edilmeden uzun uzun uyuyacağım. Ay Işığı Sokağı