Bir miktar spoiler içerir.
Öncelikle; kitap baskı hatasız- sorunsuz,çeviri gayet başarılı, fakat ince gibi görünmesine aldanmayın zira 450 sayfa falandır diyeceğiniz kitap 650 sayfa çıkabiliyor (ben).Kitabın içine girecek olursak, büyülü gerçeklik dediğimiz olayın dibine vurmuş (Yüz Yıllık Yalnızlık tadında) haliyle bol bol metafor kullanılmış bir eser.Kitapta iki farklı hayat eş zamanlı olarak bölümler halinde anlatılıyor ve gayet sürükleyici (ama örneğin Dan Brown kitaplarındaki gibi her bölümün sonu 'Yalan Rüzgarı' tadında bitmiyor).Sadede gelecek olursak,kitabın sonunda aklınızdaki sorular havada kalabilir ve 'neden böyle bitti ki' sorusunu sorabilirsiniz (belki de ben olayı tam olarak çözememişimdir)...Tavsiye ederim,iyi okumalar...