Oldukça dolu bir kitap, oyle ki anlaşılması ve hazmedilmesi biraz güç.Bu bakımda beni biraz zorlamakla birlikte mutlu da etti.Birkaç kez okunmasi lazim diye düşünüyorum...
75 sayfadan olusan,sadece bir-iki saatte okunabilecek kadar akıcı ve duru bir anlatım.(kırmızı kedi yayınları).Guzel bir şeyler okumak istiyorsanız bu kitabi kacirmayin...