Birkaç arkadasimin teşvikiyle ve burada okuduğum yorumlara güvenerek ilk kez bir İskender Pala romani okumuş bulundum, fakat Dan Brown denen yazarın tüm kitaplarını okumuş biri olarak buralara gelmiş olmam beklentimin büyük olmasına sebep olmuş olabilir, zira onun tarzına yakın bir roman yazmis olan bizim yazarimiz biraz yetersiz kalmış.Son olarak; bu roman büyük seyler beklemenden okunabilir.Bol şans...