'' Birinden intikam alırsak , bize kötülük yaptığı içindir. İntikam alarak ona da kötülük yapmak isteriz , değil mi ? Sonuçta onun yaptığı gibi yaparız , onun işleyiş tarzı benimsenir...''
'' Demek ki o kazanır : Bilerek yapmış olmasa bile , kendi modelini bize dayatmayı başarır. Bizi kötülükte onunla buluşmaya yöneltmiş olur.. ''