" Bitmiyor , sadece bazen belki güneşli bir günde veya kalabalık bir gecede geçtiğini sanıyorsun ama geçmiyor esasında . Alışıyorsun zamanla . Asla bitmiyor... "
Hep geçer diyorlar ya Olric . Sence geçer mi ? Geçer elbet efendim ; bazısı teğet geçer , bazısı deler geçer , bazısı deşer geçer , bazısı parçalar geçer . Ama mutlaka geçer...