Mücahide

" Bitmiyor , sadece bazen belki güneşli bir günde veya kalabalık bir gecede geçtiğini sanıyorsun ama geçmiyor esasında . Alışıyorsun zamanla . Asla bitmiyor... "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Hayatımın en mutlu anıymış , bilmiyordum . "
Hep geçer diyorlar ya Olric . Sence geçer mi ? Geçer elbet efendim ; bazısı teğet geçer , bazısı deler geçer , bazısı deşer geçer , bazısı parçalar geçer . Ama mutlaka geçer...
“ Müsaade edin bana hayattan ayrılıyorum kendi isteğimle ayrılıyorum.. ”
Biz, hayır demeyi, işim var demeyi, olmaz demeyi beceremeyen insanlarız...  Yorgunluğumuz bitmez bizim.  Reşat Nuri Güntekin