"Mal, mülk, para tutkusu, nefsine gelse de hoş; Unutma ki ey insan! Tabutların içi bomboş. Mala, mülke, evlada etme bu kadar meyil; Unutma ki bu dünyada sen bile senin değil."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben bir Ayşedir tutturmuşum oh ne iyi
Ayşeli içkiler içip sarhoş oluyorum ne güzel
Hoşuma gitmiyorsa rengi denizlerin,
Biraz Ayşe sürüyorum güzelleşiyor
Şarkılar söylüyorum ,
Şiirler yazıyorum Ayşe üstüne
Saatim her zaman ya Ayşeye beş var
Ya da Ayşeyi beş geçiyor.
Ne yana baksam gördüğüm o
Gözümü yumsam aklımdan Ayşe geçiyor.
Bana sorarsanız mevsimlerden Ayşedeyiz,
Günlerden Ayşe ertesidir..
BİLEREK
Gözlerim
Kendi iç aynam içindeyken
Seni düşündüm
Sesli düşündüm
Ardından
Tuzak kurdum kendime
Sana yakalandım bilerek
Hepsi bu işte
Ne seni kıracak kadar densiz
Ne de üzecek kadar güçlüyüm
Okyanusun ortasında
Kanadının ucunda
Delirmiş bir gezginim
Yolumdan alıkoyma
Çaldığın aklımın iadesini istiyorum
Ya da bedelini..
Aman, kendini asmış yüz kiloluk bir zenci,
Üstelik gece inmiş, ses gelmiyor kümesten;
Ben olsam utanırım, bu ne biçim öğrenci?
Hem dersini bilmiyor, hem de şişman herkesten.
İyi nişan alırdı kendini asan zenci,
Bira içmez ağlardı, babası değirmenci,
Sizden iyi olmasın, boşanmada birinci...
Çok canım sıkılıyor, kuş vuralım istersen.
Aşksız ve paramparçaydı yaşam
bir inancın yüceliğinde buldum seni
bir kavganın güzelliğinde sevdim.
bitmedi daha sürüyor o kavga
ve sürecek
yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek!
Aşk demişti yaşamın bütün ustaları
aşk ile sevmek bir güzelliği
ve dövüşebilmek o güzellik uğruna.
işte yüzünde badem çiçekleri
saçlarında gülen toprak ve ilkbahar.
sen misin seni sevdiğim o kavga,
sen o kavganın güzelliği misin yoksa...
Bir inancın yüceliğinde buldum seni
bir kavganın güzelliğinde sevdim.
bin kez budadılar körpe dallarımızı
bin kez kırdılar.
yine çiçekteyiz işte yine meyvedeyiz
bin kez korkuya boğdular zamanı
bin kez ölümlediler
yine doğumdayız işte, yine sevinçteyiz.
bitmedi daha sürüyor o kavga
ve sürecek
yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek!