Miray Diyorlar

Şimdi yeni bir sevda mı olur? Kimsenin kapını çalmadığı bir inzivamı? Tutar sıfırdan başlarsın.. Yoksa bu ilişkiler, bu zaaflar seni yiyip bitirir! Dirhem dirhem azarlırsın....
Reklam
Gider kendine gömülürsün! Yoksa bu şehir, bu sokaklar seni alır kullanır! Santim santim çürürsün....
Hayat bazen; son sigarasını içtiğini bilen kızına bakan, gözü yaşlı bir anne gibi. . ..
öteki kapımdan gel, bunu açamazsın. hem tetik bulun, ardında biri olmasın!
Reklam