Dünyadan sıyrılmıştım.. ama bu çaresizce bir sıyrılıştı ve birkaç yıl devam etti.. bu şarkı çalıyordu dışarda.. Ve pencere ônünde annem bana, "senin yoluna ölürüm ben" kısmında; Burayı senin için dinliyorum dedi..bu söz beni hem sevindirdi hem paramparça etti. Zor dönemlerden geçiyordum ve yanımda sadece Yaradan dan sonra annem vardı.. . . . .
Rüzgarın azizliğine uğruyorduk... Dalgalar yüzümüze yüzümüze çarparken... Mavi sular, taç oluyordu saçlarımızda.. hiç bitmesin dediğimiz bu huzur dolu saatler, bitmeye yüz tutmuş gibi hızlı hızlı akıyordu....