Derler ki :
“Dünyada sevdasız yaşanmamış
Bir kalp gösterir misin bu ateşte yanmamış ?”
“Aşk öyle bir şeydir ki kimini sevindirir ,”
“Okşar , bahtiyar eder ,gözyaşını dindirir ...”
“Tabiatı tıpkı talih gibidir , yar olmaz kimine de “
“ En samimi ateşle çırpınan bir sinede “