Bir gün Allah peygamberleri çağırıp sormuş ,saadet nedir?demiş. Her biri kendilerine göre cevap vermişler .Musa: Arzı Mev’uda gitmektir ;İsa :Bir yanağına vurana ötekini uzatmaktır ; Buda:Hayatta hiçbir arzusu olmamaktır , yollu şeyler söylemiş.
Sıra bizim Muhammed’e gelince : “ Saadet , hayatı
olduğu gibi kabul etmektir ...” demiş . Ne doğru söz !