Mucizevi dünyam

Mucizevi dünyam
@Mucizevidunyam
"Belki de renkleri gözün kapalı olduğu için görmüyorsundur." Instagram:@mucizevidunyam088 Wattpad:Mucizevi dünyam Tik tok:@mucizevidunyam088
Tüm sevdiklerinizle beraber sağlıklı, mutlu ve huzurlu bayramlar dilerim. 🥀😄
Kurban Bayramı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Arkadaşlar ben insanlığımı yitirirken okuyacağım ancak hangi baskıyla okumalıyım bilmiyorum. İtkaki baskısı mı yoksa Tokyo klasik yayınları mı?
Bana güzel kitaplar önerebilir misiniz?
1000k
Şu an Canavarlar Denizi okumaya başlıyorum. Bitirdiğimde incelemesinde birinci kitap, birinci kitabın filmi ve ikinci kitap hakkında yorumumu yazmış olacağım.
Kitap
Ölüm Müziği
"Hikayeleri bambaşkaydı ancak neredeyse birbirlerinin aynısıydı. Sadece başları azıcık aydınlık, ortası biraz bulutlu ve hafif rüzgarlı, belki de fırtınalı, sonlarıysa bambaşka renklerde bitmişti... Yaraları aynı yerlerde değildi ancak canları yanıyordu işte. Anahtarı bulamıyorlardı. Kendi kurdukları hapishanenin dışına çıkamıyor, kendi mahkemelerinde kendilerini tutsak etmeyi her defasında seçiyorlardı. Birincide kendilerini seçmediler, ikincide de kendilerine yakıştıramadılar, üçüncüde heveslerine tutunmayı denemediler, eh, sonrakilerde de hakim seçim şanslarını ellerinden aldı. Sonuçta hep aynı seçimi yapıyorlardı, her ne kadar nedenleri farklı da olsa. " Ölüm Müziği
Kitap Alıntısı