Her ne kadar Hakan Günday yeraltı edebiyatı yazmadığını söylese de(daha çok inkar etse de) güzel bir yeraltı yazısı örneğiydi.İlk 430 sayfasını son 100 sayfa kadar sevdim mi?Tartışılır.Kendimi Kinyas’a benzettim çoğu yerde.Yerine göre güzeldi denebilir.
Dünyayı küçük gördüğü için kendini büyük sanıyordu.Tabii büyük bir göz yanılması söz konusuydu.Eğer dünya sandığı kadar küçük olsaydı, kaybolmamak için bu kadar uğraşır mıydı sokaklarında?