Mufec

Mufec
@Mufec
Zaten kim kendi gölgesini görmekte zorluk çekerdi ki?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Fakat hayat mucizevi olanı sevse de gerçek mucizeleri kıskançlıkla saklar.
Hiçbir şey tanımıyorum, hiçbir şey bilmiyorum, hiçbir şey yapmıyorum, amaçsızlık yüzünden yıkılıyorum. Günlerdir hiçbir yaşantı bilmedim, tanıdık bir yüze rastlamadım; binlerce insan arasında yalnız olmanın ne demek olduğunu bilmezsin.
Evet, size anlattığım zaman... bana bir yardımınız olmayacağını biliyorum ama bu sessiz kalış yüzünden hasta oluyorum...hasta kişilerle herkes alay eder...
Öldükten sonra, seni hatırlasalar ne olur, hatırlamasalar ne olur? Çürüyüp toprağa karışırken, adının anıldığını mı hissedeceksin? Seni alkışlayan ellerin sesini mi duyacaksın? Seni göklere çıkaran yazıları mı okuyacaksın?