"Doğrusunu isterseniz, papazlara tahammül bile edemiyorum. Gittiğim her okulda, vaaz verirlerken sesleri o Kutsal Joe sesi olur hep. Tanrım, nefret ederim bundan. Bir türlü anlayamıyorum, niçin kendi doğal sesleriyle konuşmazlar. Nasıl da sahtekâr bir ses tonuyla konuşurlar."
Sayfa 97 - Bence -ne yazık ki- o kadar evrensel, tüm inançları kapsayan bir serzeniş ki...·Kitabı okudu
... Coşkuyla, yanaklarını kızartan bir heyecanla... "Öğretmenim ben çoban olmak istiyorum!"..."Evet çoban olabilirsin, elbette olabilirsin ama en iyi çoban sen olmalısın. Şöyle bir gökyüzüne baktığında hava durumunu en iyi sen tahmin etmelisin. En yeşil, en taze çayırları, en güzel yaylaları sen bilmelisin. En iyi çoban sen olmalısın!"