Seher cecel

Seher cecel
@Muhalefethatun
"O gün içimde bir yalnızlık ve mutsuzluk hissettim. Elimdeki simit parçalarına baktım, bana hiçbir anlam ifade etmediler. Kuşlar olmadan o simit parçalarının bir anlamı kalmamıştı. O an anladığım şu oldu: Kuşların bana muhtaç olduğu kadar bende onlara muhtaçtım. Kuşlar olmadan o simidin bir anlamı yoktu! "
Reklam
Sanırım bende istiridyeleri seviyorum; o İnci'yi ortaya çıkarmak mesleklerin en güzeli...
Sayfa 82
"Beğenmek sahip olmanın en iyi şekli, sahip olmaksa beğenmenin en kötü şekli olsa gerek."
"Kendinden dışarı çıkıp kendine bakmadıkça kim olduğunu asla bilemezsin."
Sayfa 36·Kitabı okudu