-Her şeyi içime atar atar biriktiririm.
-Onlar bile unutur bana yaptıklarını çünkü ben unutmuş gibi davranırım.
-ama ben unutmam, hiç unutmam.
Saka ve SanrıMaral Atmaca
"Bir gün," demiştin bana, "günbatımını tam kırk dört kez izledim!"
Sonra da, "Biliyor musun," diye ekledin. "İnsan günbatımını çok üzgün olduğunda seviyor."
"O sırada çok üzgün müydün ?" diye sorduydum. Hani şu kırk dört günbatımı izlediğinde?"
Ama küçük prens hiçbir şey söylemedi bu soruma karşılık.
Küçük PrensAntoine de Saint-Exupéry