Benim dünyam, benim Arz'ım bir yıkıntı. İnsan ırkı tarafından berbat edilmiş bir gezegen. Hiçbir şey kalmayana denk çoğaldık, tıkındık ve savaştık, sonra da öldük. Ne hırsızı ne de şiddetimizi denetledik; uyum göstermedik. Kendimizi yok ettik. Ama önce dünyayı yok ettik. Benim dünyamda hiç orman kalmadı. Hava gri, gök gri, her zaman sıcak. Yaşanabiliyor, hâlâ yaşanabiliyor - ama bu dünyada olduğu gibi değil.
"Sanırım eski devletçilerin kadını mal olarak kullanmalarının nedeni bu. Kadınlar buna (korunmaya) neden izin verdiler? Çünkü sürekli gebeydiler - çünkü çoktan sahiplenilmişlerdi, köleleştirilmişlerdi!"