Dünyalar savaşı kitabından sonra bu kitaba başlamış olmak hiçte pişman olunacak bir şey değil.Yazar neyi nereye koyması gerektiğini ve karakterlerin öfkelerini hırslarını bile bizlere aktarabilmiş.Bilimsel ve polisiye bir roman olma yolunda kesinlikle okunması gereken bir eser.Okuyun okutturun.
Konu,içerik ve hayal gücü bakımından yazar bizleri yine yanıltmadı.Tek kelime ile harika.Bin sayfa yazılmış olsa bin sayfası da akıcı olurdu.Diğer eserleri kadar harika ve bir o kadar da kısa olan bu kitap geçmişte yazılmış ve gelecek bir dönemi anlatan kıyamet senaryosunu aktarıyor bizlere.Okuyun,okutturun..