Neden hep senin yanında olmak isterdim, biliyor musun? Çünkü dünyanın en iyi insanısın. Senin yanındayken beni kimse azarlamıyor ve gün ışığının yüreğimi mutlulukla doldurduğunu hissediyorum.
لألم، هو هذا الشئ الذي يُحطم قلبك، الألم هو الموت دون القدرةِ على البوح بسرّنا لأيّ كان.
إنه ألم يشلُ ذراعيك وفكرك ويجعلك غير قادر على إدارة رأسك على المخدة