Muhammet Bulut
Takip Et
Muhammet Bulut
@MuhammetBulut
Sıkı Okur
86 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
2026 okuma hedefi: 1/30
Şu anda okuduğu kitap
Yüzüncü Ad
Amin Maalouf
238
Kitap
6
Takip edilen
67
Takipçi
3
İnceleme
451
Alıntı
47
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
Madam Melankoli
@biraz_melankoli
·
“ Bütün erkekler çapkındır.”
Sizce mantıklı bir genelleme mi?
Sayfa 46 - Destek Yayınları
·
Kitabı okudu
Kişisel Gelişim
Sevme Kusurları
Müthiş Psikoloji
Muhammet Bulut isimli okura yanıt verildi
Muhammet Bulut
Madam Melankoli
Anlaştık :)
Reklam
Madam Melankoli
@biraz_melankoli
·
“ Bütün erkekler çapkındır.”
Sizce mantıklı bir genelleme mi?
Sayfa 46 - Destek Yayınları
·
Kitabı okudu
Kişisel Gelişim
Sevme Kusurları
Müthiş Psikoloji
Muhammet Bulut isimli okura yanıt verildi
Muhammet Bulut
Madam Melankoli
Hayır yanlış anlaşılmış olabilirim, kimseye bağlı olmadan iki taraf da kısa süreli ilişki peşindeyse bu onların bileceği bir durum, o tarz ilişkiler için söylemiştim :) Yoksa iyi bir şey değil, ben de tasvip etmiyorum :)
Madam Melankoli
@biraz_melankoli
·
“ Bütün erkekler çapkındır.”
Sizce mantıklı bir genelleme mi?
Sayfa 46 - Destek Yayınları
·
Kitabı okudu
Kişisel Gelişim
Sevme Kusurları
Müthiş Psikoloji
Muhammet Bulut isimli okura yanıt verildi
Muhammet Bulut
Madam Melankoli
Benim bildiğim çapkınlık bağ kurmadan birden fazla kişiyle flört veya ilişki. Benim anlatmak istediğim, halihazırda süren bir ilişki, bir bağ varken bir tarafın hayatında 3. kişi veya kişilerin olması, birden fazla kişiyle flört halinde bulunulması. Sizin de bir yorumda bahsettiğiniz gibi birini cepte görüp başka denizlere yelken açılması. Bu cepte olana da, yelken açılan denizlere de haksızlık olur. Özellikle bir ilişki bu sebepten bittiyse yaraların iyileşmesi, yas süresinin kısa olması mümkün olmuyor.
Takip Önerileri
Madam Melankoli
@biraz_melankoli
·
“ Bütün erkekler çapkındır.”
Sizce mantıklı bir genelleme mi?
Sayfa 46 - Destek Yayınları
·
Kitabı okudu
Kişisel Gelişim
Sevme Kusurları
Müthiş Psikoloji
Muhammet Bulut
Evet erkeklerin genel olarak daha çapkın olduğu doğru, kültürel, toplumsal çevre erkeklerin daha serbest davranmasına olanak sağlıyor. Ancak artık kadınlar da çapkınlıkta erkeklerden aşağı kalmıyor. Çapkınlık yanlış bir şey mi? Bence hayır, olaya nasıl bakıldığına bağlı. Eğer kimseye bir zararı yoksa, sorun da yok ancak ayran gönüllü çapkınlık birinin mutlaka canını yakar. Aldatılmak güzel bir his değil.
Hilal Kucur
@Hilal_1022
·
Sizce?
“Kadın ruhunu anlamak pek zor…”
Kitabı okudu
Alıntı
Harp Dönüşü
Burhan Cahit Morkaya
Muhammet Bulut
Ruhunu değil kadınları anlamak zor.
Geri
İleri