Ondan kurtulmak için uğraştım durdum. Ama kurtulamadım. Hep onun ne yaptığını düşünüyordum; kaybetmişim korkusuna kapılıyordum. Içimde önleyemediğim bir duygu vardı. Sanki onu bir daha bulamayacak, ellerini yüzümde hissedemeyecektim. Dönmek zorunda kaldım ve onun seslerine kavuşunca rahatladım.
Kaçmanın çözüm olmadığını anlamıştım.