Çok güzel hayaller vardır. Çok güzel dualar 🤲 tertemiz düşünüp o güzellikleri yaşayabileceği insanı beklemek var. Ve onca şeye rağmen inanmak. Üzülürsün, mutsuz olursun kimi zaman, ne zaman olacak diye beklediğin günler sana yorucu gelir kimi zaman, gözyaşların akar usulca yanaklarına, hayatına almazsın kimseyi, ve kimsenin hayatına da giremezsin. Çünkü sen sadece birini beklersin. Geleceğine inandığın nasibin için kurarsın o hayallerini başkasıyla kirletemezsin. Onun karşısına bir gün çıktığında yada o seni bulduğun da utanmak zorunda kalmazsın en azından. Temiz sevmek istersin sadece temiz sevmek. Ve sonra düşünürsün ya beklediğin insan istediğin gibi olmaz sa diye değer bilmez se mesela hep içinde bir korku bir o kadar da umut. Ama inanırsın ya senin temiz kaldığın her anın karşılığı sana temiz bir nasibin olduğunu hatırlatacak ve yoluna da öyle devam etmen gerektiğini bilip öyle yaşamayı bileceksin. O eller o gözler, o ilkler herkesle değil tek biri için yapılır.