Muhammet erdem

Muhammet erdem
@Muhammet_erdem
To şiya ez mendo
Karker
mezun
İzmir
ağrı, 3 Mayıs
20 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı

Muhammet erdem

, bir kitap okudu
10/10
·138 syf.·
Beğendi
·
2021 2. kitabı
Selahattin Demirtaş
9.1/10 · 9,9bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Muhammet erdem

, bir kitap okudu
4/10
·430 syf.·
Beğendi
·
2021 1. kitabı
Bilal Civelek
8.5/10 · 487 okunma
Hewiya
Bir insanın sahip olduğu en kıymetli şey umudu ve umuda olan inancıdır. Bazı şeyler kimi zaman kötü gidebilir, aslında çoğu zaman kötü gider. Önemli olan bir şeylerin kötü gitmesi değil, kötü giden şeylere karşı ne yaptığımızdır. Hayatta hiç kimse belli bir mücadele vermeden istediği şeylere ulaşamaz. Zorlanmadan kazanılan bir şeyin de zaten değeri olmaz. Çoğu zaman düşeceğiz. Ellerimiz, dizlerimiz kanayacak. Hatta bazen kalbimiz bile... Konu her ne olursa olsun açılan yarayı sarabilmek gerek. Yaramızı kabullenmek ve onun yüzünden her şeyi yarıda bırakmamak... Bir şeyler olmuyorsa olmasın. Olmayacaksa olmaz zaten. Daha çok yara almak ulaşacakken bırakmaktan daha asildir. Hepimizin bir hayali var, belki aynı şeyler değil. Ama her birimiz bir şeylerin uğruna nefes alıyoruz. Bunun için ihtiyacımız olan şey inanç ve umut... Yeter ki bunlar olsun. Hayatta her şey için mutlaka bir yol bulunur...
Düşünce
Etrafı kalabalık içi tenhadır bazılarının ...
Çok güzel hayaller vardır. Çok güzel dualar 🤲 tertemiz düşünüp o güzellikleri yaşayabileceği insanı beklemek var. Ve onca şeye rağmen inanmak. Üzülürsün, mutsuz olursun kimi zaman, ne zaman olacak diye beklediğin günler sana yorucu gelir kimi zaman, gözyaşların akar usulca yanaklarına, hayatına almazsın kimseyi, ve kimsenin hayatına da giremezsin. Çünkü sen sadece birini beklersin. Geleceğine inandığın nasibin için kurarsın o hayallerini başkasıyla kirletemezsin. Onun karşısına bir gün çıktığında yada o seni bulduğun da utanmak zorunda kalmazsın en azından. Temiz sevmek istersin sadece temiz sevmek. Ve sonra düşünürsün ya beklediğin insan istediğin gibi olmaz sa diye değer bilmez se mesela hep içinde bir korku bir o kadar da umut. Ama inanırsın ya senin temiz kaldığın her anın karşılığı sana temiz bir nasibin olduğunu hatırlatacak ve yoluna da öyle devam etmen gerektiğini bilip öyle yaşamayı bileceksin. O eller o gözler, o ilkler herkesle değil tek biri için yapılır.