Herkes bir gün sevdiği yerlerden ayrılacak; kimisi ailesinden, kimisi okulundan,
yada memleketinden, arkadaşlarından, işinden, bir sevdiğinden veya sevdiklerinden ve nihayetinde bir gün dünyadan.
ama siz ayrıldığınız her yere daha önce görülmemiş güzellikler bırakmaya çalışın.
Arada telefonu bir kenara atarak kalabalıklardan uzaklaşıp, hayata dönmeye çok ihtiyacımız var.. Çocukluğumdan beri hayran hayran bakarım hava da hür,
Ve özgür uçan esrarengiz kuşlara.
Aslında bize Ne kadar da güzel anlatıyorlar çok konuşan, boş kunaşan insanların yanında sükutun,
sessizliğin,
dayanılmaz güzelliğini ..!🕊🦜🕊 .