Canım acımış ,
kalbime düşmüş sün yine
zaman geçmiş üstünden de
açıp fotoğraflara bakmışım,
bir de şarkı açmışım, canım istemiş... canım istemiş ki gözlerinde ki tebessüme bakmışım uzun uzun ,
bir de sigara yakmışım ki,
gece ye inat sanki
İçim çekmiş yine ;
güldüğün bir fotoğrafına bakmışım
gözlerim dolmuş küçük küçük ,
çok özlemişim ki ben;
yetmemiş, bir de sesini duymak istemişim. duyamamışım,
geceye yenilmişim içim ağlamış. ben de bir sigara yakmışım, yanmışım........
Muhammet Erdem