Bir parçası olduğum bu dünyaya daha fazla dikkat kesilmeye başladım. Çünkü ne sıkılmış ne de rahatsız olmuştum. Kendi düşünce ve fikirlerimle baş başaydım. Geleceğin artık hiçbir anlamı yoktu, geçmiş ise umursadığım bir şey değildi, kendi hayatım içinde o anda var olmaktaydım.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yazmak bir terapi çeşididir; bazen yazmayan, beste veya resim yapmayan insanların, insanlık durumunun özündeki delilik, melankoli, korku ve panikten nasıl kaçınabildiklerini aklım almıyor."