Benim yapabileceğim ufacık iyilik, birine "Ben senin yanındayım" demek olamaz mı? Yetersiz ve güçsüz olduğumuz için sıradan olsak da, nazik bir yürekle hareket edebilmemiz yönünden kısacık bir anlığına da olsa, bizler de büyük birer insan olamaz mıyız?
Hepimiz uyumsuz olduğumuz için birbirimize çarpıp incitip inciniyoruz işte. Bu senin de sıradan bir insan olduğun anlamına geliyor. Hepimiz öyleyiz. Yaralayarak yaşıyoruz.
"Hastaydım ama bunu kimseye belli etmemem gerektiği için daha da berbat hissediyordum."
"Ne kadar acı çektiğimi söyleyememenin adaletsizliğiyle her gece ağlamıştım."