Mukaddes Mutlu

Benim yapabileceğim ufacık iyilik, birine "Ben senin yanındayım" demek olamaz mı? Yetersiz ve güçsüz olduğumuz için sıradan olsak da, nazik bir yürekle hareket edebilmemiz yönünden kısacık bir anlığına da olsa, bizler de büyük birer insan olamaz mıyız?
Sayfa 85·Kitabı okudu
Alıntı
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Hepimiz uyumsuz olduğumuz için birbirimize çarpıp incitip inciniyoruz işte. Bu senin de sıradan bir insan olduğun anlamına geliyor. Hepimiz öyleyiz. Yaralayarak yaşıyoruz.
Sayfa 79 - Jimi·Kitabı okudu
Alıntı
İnsan en nihayetinde bir ada değil midir? Bir ada kadar tek başına, bir ada kadar kimsesiz.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Alıntı
Ağlamak istediğinde ağlaman lazım. Yüreğin ağlıyorsa, sen de ağlamalısın. Böyle böyle yavaşça iyileşiyor insan.
Sayfa 10 - Minchul'un Annesi·Kitabı okudu
Alıntı
"Hastaydım ama bunu kimseye belli etmemem gerektiği için daha da berbat hissediyordum." "Ne kadar acı çektiğimi söyleyememenin adaletsizliğiyle her gece ağlamıştım."
Sayfa 10 - Minchul'un Annesi·Kitabı okudu
Alıntı