Utancımla yüzleşmek yerine kendimi ciddi bir tehlikenin içine atmayı tercih ediyordum sanırım. Bir birey olamamanın, ailemin yaptığı onca fedakarlığın karşılığında gurur duyacakları bir şey yapamamanın utancı. Vasat bir nihilist haline gelmenin utancı.