Evet; tam öleceğimiz anda bütün insanlık, kronometre hesabiyle tabancayı beynine sıkıp hep birden can verse yine herkes yalnız, yapayalnız ve tek başına ölür.
İçtimaî ve iktisadî bünyemiz o haldedir ki, bir hastalığın sîrayeti için icap eden asgarî sıhhat şartından bile mahrumdur. Bir nevi, hayat dışı olma hali...