Munise

Munise
@Munise0
-Gecenin karanlığını, gündüzden ayıracak aydınlığım yok. -"İyiyimler yamaladım dilime."
Üstelik otuz yıl geçmiş aradan, aradığım hala yerinde duruyor mudur? "Geleceğim" demedim. Bekliyor mudur?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Hepsi geçer..!"
Bazen bazı insanlar , bazı insanlara iyi gelmezler. Bazen o insanları hayatına alarak, kendine haksızlık yapmak istemezsin. Hepsinin geçeceği o günü bekliyorum...

Munise

, bir kitap okudu
Puan vermedi·168 syf.·
30 günde okudu
·
Okunma: 05 Haziran 2022 18:29
·
2022 3. kitabı
George Orwell
8.6/10 · 296,8bin okunma
Dışarıdaki hayvanlar, bir domuzların yüzlerine, bir insanların yüzlerine bakıyor; ama onları birbirlerinden ayırt edemiyorlardı.