Üşüyorsun çünkü yalnızsın,görüştüğün hiçkimse içindeki ateşi yakamıyor;hastasın çünkü en güzel duygular,insana bahşedilmiş en tatlı ve en yüce duygular senden hep uzakta;aptalsın çünkü acı çekmene rağmen seni bekleyen şeylere ulaşmak için ne onlara gel diye işaret ediyor ne de kendin bir adım atıyorsun
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Evlendiğim zaman kocam bana rakip olmamalı,benimkilerden farklı üstün yönleriyle beni parlatan biri olmalı.Tahtın yanında bir rakiple uğraşamam bana gösterilen saygı bölünmez olmalı,bağlılığı benimle aynada gördüğü şekil arasında parçalanmamalı.