İyi yada kötü bilmiyorum.Kişilerede görede değişir umursamıyorum. ben hissettiklerimi iliklerime kadar yaşıyorum..Sevdiğim bir şarkıyı tekrar tekrar dinleyebilir,Türk kahvesini kocaman bir kupada içebilir,herhangi birini kendim dahil herşeyin önüne koyabilirim..Biliiyorum sonunda kaybedebilirim !Matematiğim okuldada iyi değildi O gün sayılara bugünse insanlara yanlış değer verdim..Oturdum..Sıfır.