Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kur"ân-ı Kerîm, iyi niyetle kendisine sarılan insanı sarıyor ve hidayete erdiriyor. Ama art niyetliyse, maksadı kötüyse Allahu Teâlâ hazretleri hidayet nimetini ona vermiyor. Çünkü hidayet en büyük nimet.. Çünkü hidayet cennete götürüyor. Cennete gitmesini istemediği için "Senin edepsizliğinin cezası olarak sana hidayeti vermiyorum!" diyor. O zaman, Kur'ân-ı Kerim'den bir şey anlamıyor. Kur'ân-ı Kerim'in âyetlerine eğilemiyor, derinliğini kavrayamıyor, okuduğu zaman sıkılıyor. Bu, Allah'ın bir cezası olmuş oluyor.
Her hastalıkta, hastalığın şifasının dışında ayrı bi şifa var mıdır bilmiyorum
Ama "O"nun hastalığı vermesinde ve devamında şifayı ikram etmesinde ayrı bi şükür var zannediyorum
...
İnsan, hem evvelki sıhhatinde gözüne çarpmayan hikmetleri idrak ediyor hem de şifa için ümit ederken "O"nun rızası dışında başka bi şifa olmadığını fark ediyor
...
Şifa ver bize Yâ Râb
Bedenimize
Ruhumuza
Gönlümüze
Ufkumuza
Hastalığımıza şifa ver...
Hayat bin. Kays'ın duası ile
Hayatımıza hayat ver Rabbim
Hayatımıza hayat ver. Amin.
Sürç-i lîsan etmişsek affola
Biz!
Var olmasını istediğimiz, ümit ettiğimiz şeylere kavuşunca şükrettiğimiz kadar
Geç var olana
ve
Var olmayana
(Hakkımızda böylesi hayırlı olduğu için)
,
Biz!
Varlığı gidip geri gelene, kıymetini anladıktan sonra şükrettiğimiz kadar
Varlığının farkına dahi varmadığımız, varamadığımız, farketmediğimiz şeyleri için
ŞÜKRETMELİYİZ
ÇOK ŞÜKRETMELİYİZ
ŞÜKRÜ ELDEN, DİLDEN, GÖNÜLDEN BIRAKMAMALIYIZ...
Şükredebileceğimiz maddeleri sıralasak yüzler, binler sayfa olur
Olmadığı için hayıflandığımız şeyleri sıralasak olsa olsa onlar sayfa olur
O halde az için çoğun gönlünü kırmayalım, Rabbimizin lûtfu kereminden ihsan ve ikram ettiği şeylere nankör olmayalım...
Ki "O" bize nice nice nice şeyleri biz daha bilmeden, verilen nimetin anlamını, maksadını, kıymetini bilmeden ikram etmiş, bundsn mütevellit şükre dahi şükretmeliyiz...
Zira, şükür dahi nasiptir.
Nasibimize şükredelim.
Nasıl ki